Beställning av namnlapp för ryggen (sk backnumber)

Nu är det dags att åter beställa namnlappar till  de som är intresserade. Det kallas för backnumber.

Ulf har beställt tidigare åt de i klubben som är intresserade och han avser nu att göra en ny beställning.

Kostnaden är ca 18-22 Euro per person och lapp. Tillkommer gör sedan att man själv syr på den på ryggen. Det gör man hos skräddaren på Knivstas torg. Det krävs riktigt stora nålar.

Klubben lägger ut slantarna, lämnar över "Backnumber" till dig och sedan var får var och en fixa det hos skräddaren på egen hand.

Ange om du vill beställa en eller fler.

Standardtext är:  A.Andersson, SWE, Knivsta JK. Om du vill ändra något så behöver du ange det under kommentarer.

Beställning görs senast 20 april 2024.

Manual finns här: https://www.mybacknumber.com/files/news/3f725766ca75d0c8f2cf337f133ed441.pdf

Den är viktig att följa, dessutom rekommenderas att påtala för skräddaren att vika in kanterna.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Ange hur många namnlappar du vill beställa *
Personuppgifter
PersonNr * -